Sierpień, 2016

Czwartek, 18 sierpnia 2016 | Komentarze 0

• DPD - Spotkania

Środa, 17 sierpnia 2016 | Komentarze 0

Przypadkowe spotkania najpierw Rafała i Jarka a potem Kasi.

Wtorek, 16 sierpnia 2016 | Komentarze 0

• Tour de Tatry - dzień 4/4

Poniedziałek, 15 sierpnia 2016 | Komentarze 2

Ostatniego dnia skupiliśmy się na dojeździe do Krakowa. Zmieniliśmy lekko plany i wjechaliśmy od południa, gdzie było sporo małych wzniesień do pokonania. Zwiedzanie starego miasta sobie darowaliśmy. Wszędzie tłumy długo-weekendowych turystów. Z obawy przed tłumami w pociągu, do Warszawy wsiedliśmy przystanek wcześniej, w Krakowie Płaszowie.

• Tour de Tatry - dzień 3/4

Niedziela, 14 sierpnia 2016 | Komentarze 0

Kolejny start zaraz po 7:00. Podziwiamy Pieniny, Dunajec i Beskid Wyspowy, na którego największe wzniesienie Mogielnicę, wdrapaliśmy się.

Umówiony pierwotnie nocleg nam się nie udał. Mieliśmy rezerwację w Agroturystyce "Pod Groniem" we wsi Czyszówki. Śmierdziało kocim moczem..., dlatego szybko znaleźliśmy inny, lepszy. Nidy nie wiesz na co trafisz szukając noclegu. Niestety cena nie jest determinantem jakości.

• Tour de Tatry - dzień 2/4

Sobota, 13 sierpnia 2016 | Komentarze 0

W trójkę sprawnie się podróżuje, dlatego wstawaliśmy wcześnie i wcześnie chodziliśmy spać. Dzięki temu, drugiego wystartowaliśmy o 7:00. Kolejny dzień zwiedzania super krajobrazów oraz niezliczonej ilości zjazdów (oraz wjazdów). Prędkości wręcz zabójcze - 50 km/h prawie na każdym zjeździe. Najszybciej jechałem 70km/h. I to bez pedałowania. :) O 14:00 przekroczyliśmy granicę, a o 15:00 poszliśmy do Term Bania. W części rekreacyjnej straszne nudy - poziom atrakcji dobry dla emerytów. Dlatego większą część czasu spędziliśmy w saunach. Przetestowaliśmy wszystkie. :)

• Tour de Tatry - dzień 1/4

Piątek, 12 sierpnia 2016 | Komentarze 5

Pomysł aby objechać Tatry rowerem zrodził się po obejrzeniu relacji grupy 80 rowerów. Od pomysłu do realizacji minął rok, ale udało się. :)

Ruszyliśmy z Zakopanego przed 7:00 rano i już po 2 godzinach wjechaliśmy na Słowację. Za granicą od razu zdziwienie - gdzie są bacówki, owcze sery, ciupagi i cały przemysł turystyczny? Tutaj nie ma turystów! Dzięki temu mogliśmy w ciszy i spokoju napawać się przyrodą i widokami. I to mimo jazdy po głównej asfaltowej drodze. Ruch pojazdów był bardzo mały. Nocleg mieliśmy zaplanowany w miejscowości Podtureň.