Wrzesień, 2022

• VMAX 27.81 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 17/17 Modlin

Niedziela, 25 września 2022 | Komentarze 0

Przejazd z lotniska w Modlinie do stacji PKP Modlin.

• VMAX 24.81 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 17/17

Niedziela, 25 września 2022 | Komentarze 0

Dzień powrotu do Polski. Kończymy naszą bardzo udaną podróż poślubną. :) Zrobiliśmy 1002 km w 17 dni i myślę, że sporo zobaczyliśmy: kawałek Słowenii, Tyrol Południowy, Dolomity, Gardę, Parmę, Apeniny północne, morze Tyrreńskie i Pizę.

• VMAX 31.51 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 16/17

Sobota, 24 września 2022 | Komentarze 0

Ruszamy z noclegu. Cel na dziś? Do 13:00 odebrać 2 kartony rowerowe z dwóch różnych sklepów, kupić folię strech, zobaczyć krzywą wieżę w Pizie i dojechać do Hotelu przed deszczem. Udało się. Zjedliśmy tez obiad na mieście. Po zameldowaniu w hotelu ostro się rozpadało, więc resztę dnia odpoczywaliśmy.

• VMAX 26.81 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 15/17

Piątek, 23 września 2022 | Komentarze 0

Nasza wyprawa powoli ma się ku końcowi. Z małym wyprzedzeniem jesteśmy prawie u celu, co pozwala nam zwolnić i więcej wypoczywać. Zrobiliśmy dziś 30 km kąpiąc się dwukrotnie w morzu. Na obiad ugotowaliśmy sobie aglio ravioli grana padana. Nasza butla z gazem jest juz prawie pusta ale pewnie starczy jeszcze na jeden obiad. Miałem też trochę czasu, żeby poczytać instrukcję do gry planszowej Scythe, którą dostaliśmy w prezencie ślubnym od Moniki. :) Monia, na pewno niebawem zagramy!

• VMAX 54.43 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 14/17

Czwartek, 22 września 2022 | Komentarze 0

W nocy było okropnie zimno. Myślę, że ok. 5 stopni przez całą noc. To była moja najchłodniejsza noc w namiocie, strasznie zmarzłem; Jemy śniadanie i pakujemy się. Podjeżdżamy jeszcze 100 metrów w górę na przełęcz Passo Della Cisa i odpoczywamy. Ruszamy w dół z przerwą na kawę. Po zjeździe z góry zaczęły się ludzkie temperatury powyżej 20 stopni i w końcu ugrzaliśmy się po nocy. Po drodze znów spotykamy naszego niemieckiego kolegę, jedziemy wspólnie kilka kilometrów, po czym robimy przerwę na lody. On jedzie dalej. Wieczorem docieramy nad morze. Chwilę je podziwiamy i jedziemy na nocleg.

• VMAX 51.68 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 13/17

Środa, 21 września 2022 | Komentarze 0

Rano ruszając z hotelu zobaczyłem, że mam kapcia w przednim kole. W dętce miałem mikro dziurkę. Rozpoczynamy podjazd 750m do góry, potem mały zjazd i jeszcze 250m. Jedziemy słynnym szlakiem Via Francigena. Po drodze spotykamy młodego Niemca na rowerze obładowanym po brzegi sakwami. Widzieliśmy go wcześniej nad Gardą. Troche rozmawiamy i żegnamy się, bo czas już szukać noclegu. Rozbijamy się na polanie z super widokiem na góry. Jest godzina 20:00 i 7,5 stopnia na plusie. Wiemy, że będzie zimno i zakładamy na siebie wszystko co mamy. Przed zaśnięciem z lasu wyszło coś jeleniowatego, pomruczało przy naszym namiocie i uciekło.

• VMAX 35.01 km/h
  • Podróż poślubna - dzień 12/17

Wtorek, 20 września 2022 | Komentarze 0

Noc była spokojna. Ruszyliśmy do Suzzary na zakupy, po czym zjedliśmy śniadanie i wysuszyliśmy namiot. Dalej przez Luzzarę, Guastallę do Parmy, gdzie zjedliśmy pizzę. Sympatycznym widokiem na przedmieściach Parmy był zakład produkcji makaronów Barilla oraz serów Parmigiano Reggiano. Dzień kończymy w mieście uzdrowiskowym Sant'Andrea Bagni, które lata świetności ma już za sobą. Śmiejemy się, że do niektórych miast trzeba wpuścić niemców aby zrobili w nich porządek.