zASkAHo

• Chata za Wsią - dzień 2/2

Niedziela, 8 marca 2020 | Komentarze 0

Drugi dzień Turistasowej integracji.

• RL

Niedziela, 20 stycznia 2019 | Komentarze 0

• RL - Północ

Środa, 19 września 2018 | Komentarze 0

• Ultramaraton W(y)prawka Kaszubska

Sobota, 21 kwietnia 2018 | Komentarze 2

"Kes, co powiesz na 300 w weekend na Kaszubach? Impreza jest i miejsce mi się w aucie zwolniło." Po takim zaproszeniu Księgowego nie mogłem nie skorzystać. Na przełomie czerwca i lipca chciałem jechać w Pierścieniu Tysiąca Jezior i nadarzyła się okazja, żeby lepiej przygotować się do tego wyzwania.

Ultramaraton W(y)prawka Kaszubska organizuje forum Podrozerowerowe.info. W tym roku organizacją całego zamieszania zajął się Olo.

Wyjechaliśmy samochodem w piątek o 10:30. W bazie noclegowej byliśmy o 17:00. Zarejestrowaliśmy swój udział w maratonie, zjedliśmy obiad, potem było wspólne ognisko. Spać poszedłem wcześnie, chciałem się wyspać.

Pobudkę zafundowałem sobie o 6:00, żeby na spokojnie przygotować rower, spakować się. Mimo to nie pomyślałem, żeby wziąć portfel i słuchawki. Na przyszłość chyba przygotuję sobie check listę, aby mieć pewność, że w trasę wziąłem wszystkie niezbędne rzeczy. O 7:30 Olo zrobił odprawę, o 8:00 ruszyli uczestniczy startujący na 500km, 3 minuty później my, leszcze na 300km. :)

Ruszyliśmy i postanowiłem na początku pojechać z czołówką. Plan miałem taki, że jeśli poczuję, że za bardzo cisną, odłączę się i pojadę swoim tempem czekając na grupę za mną. I tak z Turystą, Olkiem i Krzyśkiem przejechałem 160km, głównie z wiatrem. W Kielnie postanowiłem jednak trochę odpuścić. Odłączyłem się, zjadłem obiad nie śpiesząc się nadto. Zajęło mi to godzinę i liczyłem, że grupa za mną, w której był Księgowy mnie dogoni. Niestety nikt nie dojechał, więc ruszyłem pod wiatr sam. Było cieżko ale po 20km kierunek jazdy zmienił się i do Pucka jechało sie całkiem nieźle. Ten odcinek był szczególnie urokliwy - asfaltowa równa droga przez las z zakazem ruchu samochodów. Od Pucka było ciężko - ciągle pod wiatr, wiele razy zatrzymywałem się żeby odpocząć. Wiedziałem, że w tym wypadku upływ czasu działa na moją korzyść - w nocy wiatr miał zelżeć. I rzeczywiście. Od Żarnowca było już coraz łatwiej. Przyszła noc i z prędkością 25km/h toczyłem się aż do samej mety.

Całą trasę przejechałem w 15:37h, co daje średnią 20,5km/h. Średnia w ruchu wyniosła 24,9km/h. Uważam, że to świetny wynik. Zimą nie próżnowałem i efekty widać. Na mecie miałem sporo zapasów siły.

Kolejna impreza na mojej liście to Pierścień Tysiąca Jezior, który może dać kwalifikację do BBTouru. Jednak poważnie zastanawiam się czy porywać się na taki dystans... Czas pokaże... ;)

Galeria zdjęć --> KLIK

• Kampinos

Sobota, 7 kwietnia 2018 | Komentarze 0

Wycieczka dookoła Kampinosu zorganizowana przez Księgowego w ramach przygotowania do jazdy długodystansowegej. Pierwsze 60km z wiatrem, kolejne 15km z wiatrem bocznym. Od Sochaczewa centralnie pod wiatr. Momentami jechaliśmy poniżej 18km/h. Od Wieruchowa znów z wiatrem aż do mety w Legionowie.

Kategoria zASkAHo, d100-200

• Okolice Legionowa z Księgowym

Czwartek, 28 września 2017 | Komentarze 0

• Okolice Legionowa z RL

Środa, 20 września 2017 | Komentarze 0

Wieczorna jazda z Księgowym, którego dawno nie widziałem oraz z Tomkiem.

• Legionowo - Wyszków

Sobota, 4 czerwca 2016 | Komentarze 0

Szybki przejazd do Wyszkowa. W Legionowie spotykam Księgowego. Jedziemy wspólnie kilka kilometrów.

Kategoria zASkAHo, mWyszków

• Glinojeck - dzień 2/2

Niedziela, 28 lutego 2016 | Komentarze 0

Po nocy w fajnych i tanich kwaterach ruszyliśmy do Warszawy. W Nowym Mieście zjedliśmy obiad, potem na trasie spotkaliśmy Księgowego. Wspólnie włóczyliśmy się po mazowieckich wsiach aby o zmroku wrócić do domów.