tWyprawa2020

• VMAX 68.40 km/h
  • Austria - dzień 5/15

Czwartek, 10 września 2020 | Komentarze 0

Pobudka o 6:00 i już po godzinie na kołach aby wjechać trasą Malta Hochalmstrasse na 1933 metrów i zobaczyć najwyższą tamę w Austrii. Kilka godzin wspinaczki, podziwianie tamy, potem szybki zjazd. Było warto. Nocleg spędziliśmy w małym parku przy parkingu przy drodze. Obok był sanitariat - Austriacy nie załatwiają się po krzakach.

• VMAX 79.56 km/h
  • Austria - dzień 4/15

Środa, 9 września 2020 | Komentarze 0

Dzisiejszy dzień to 2 duże podjazdy. Pierwszy na 1800m do górskiego miasta Obertauern. Tam odpoczynek. Następnie zjazd podczas którego pobiłem swój rekord prędkości. Udało się wykręcić 79km/h. Drugi podjazd dużo trudniejszy na 1700m ale z 15% wzniosem na odcinku 4,5km z finałem w Katschberg. Pod koniec dnia przejechaliśmy przez klimatyczną miejscowość Gmünd (będziemy tu jeszcze jutro). Dziś śpimy na tanim campingu.

• VMAX 61.56 km/h
  • Austria - dzień 3/15

Wtorek, 8 września 2020 | Komentarze 0

Nocleg spędziliśmy w namiocie na nieczynnym campingu nad jeziorem Hallstätter See. Bardzo dobrze nam się spało. Udało się też korzystać z sanitariatów. Prawie jak w austriackim hotelu kosztującym majątek; Rano czekoladowa owsianka, kawa i ruszyliśmy w drogę. Po pokonaniu pierwszej przełęczy nagle się wypogodziło. Ciasto w restauracji i wielkie suszenie, z którym zeszło się ponad godzinę. Był też obiad przyrządzany na kuchence i lody; Świetna pogoda utrzymywała się już do konca dnia. Dziś śpimy w privat zimmer za jedyne 60€.

• VMAX 50.40 km/h
  • Austria - dzień 2/15

Poniedziałek, 7 września 2020 | Komentarze 0

Drugi dzień w Austrii nie rozpieszczał nas pogodowo - cały dzień kropiło, słońce nie wyszło nawet na chwile, temp. wahała się w okolicy 14 stopni. Nie mogliśmy przez to wysuszyć namiotu; Rankiem kupiliśmy gaz turystyczny w Obi. Od teraz możemy gotować w trasie; Dojechaliśmy do miasta Gmunden, gdzie zobaczyliśmy klimatyczny kościół na wyspie Seeschloss Ort, dalej jechalismy promenadą wzdłuż jeziora Traunsee, następnie przez wiele klimatycznych austriackich miasteczek. Dojechaliśmy do jeziora Haltstärrer See, które objechaliśmy aby późnym popoludniem dotrzeć do Hallstadt. Ceny noclegów w regionie w którym się znaleźliśmy sprawiły, że spimy w mokrym namiocie. Mamy nadzieję, że jutro wyjdzie słońce a nocleg spędzimy pod dachem.

• VMAX 37.08 km/h
  • Austria - dzień 1/15

Niedziela, 6 września 2020 | Komentarze 0

Zaczynam z Jadzią podróż wakacyjną po Austrii. Dzień minął nam na przylocie do Wiednia a następnie podróży pociagiem do Attnang-Puchheim w regionie Górnej Austrii. Przywitani przez deszczową pogodę szybko znaleźliśmy miejsce na nocleg pod namiot. Podobno rano ma już nie padać.