• Rękawice Odin

Wtorek, 26 listopada 2013 | Komentarze 6

Drugi dzień niskich temperatur - dziś podczas powrotu do domu było w porywach do -2 stopni. Pojawiają się opinie o różnych rękawicach rowerowych na zimę, zamieszczę również swoją opinię.

Używam roboczych/monterskich rękawic Odin. Dałem za nie ok. 40zł w zeszłym roku. Jakość wg mnie rewelacyjna. Myślę, że jakby dodać do nich dopisek "rowerowe" bądź "narciarskie" to możnaby je sprzedawać co najmniej za 100zł. :)

Najlepiej mi się w nich jeździ w temp. -5 stopni. Do -10 też dadzą radę. Na dzisiejsze -1 - -2 trochę za ciepłe. Rękawice są dosyć sztywne, więc obsługa manetek może na początku sprawiać pewne kłopoty.

Ceny profesjonalnych rękawiczek rowerowych na mrozy przyprawiają mnie o ból głowy, tak samo jak testy zakupów znajomych.

Kategoria tOpinieOpisy

LeeFuks
    | 09:12 środa, 27 listopada 2013 | linkuj tak, tylko niestety wydałem troche więcej...
    ENDURA STRIKE - jak narazie jestem bardzo zadowolony :-)
    kes
    | 08:31 środa, 27 listopada 2013 | linkuj A kupiłeś w końcu jakieś, które się nie rozpadły po kilku dniach? :)
    LeeFuks
    | 23:12 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj hehe, nieźle, nieźle.. a ja szukałem i szukałem czego odpowiedniego. trzeba było napisać wczesniej :-)
    kes
    | 22:56 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Z założenia jeżdżę do -5.
    emotive
    | 21:55 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Rozumiem jeszcze jazdę na rowerze przy -10 czy -15 stopniach nie mniej jednak przy -25 stopniach to mało kto porusza się na rowerze ;-)
    mysza71
    | 21:45 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Przy -25 stopniach chyba rady nie dadzą :)