• Jura Krakowsko-Częstochowska - dzień 3/3

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 | Komentarze 4

Trzeciego dnia wyprawy skupiliśmy się na powrocie. Tempo mieliśmy dosyć szybkie - jechaliśmy prawie cały czas z górki. Udało nam się zdążyć na wcześniejszy pociąg odjeżdżający z Piotrkowa Trybunalskiego. Potem jeszcze przesiadka na dworcu wschodnim i o 19:30 byłem już w domu. :)

kes
    | 08:48 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj Złożenie filmu, wybranie myzyki, renderowanie i wrzucanie na YT to w sumie kilka godzin zabawy. :)
    zarazek
    | 08:32 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj Twój, nie twój - recenzja aktualna. :) Tak myślę, ze zbieranie materiału video na trasie i potem obróbka tego, to jest sporo roboty. Gdyby nie to, sam bym poeksperymentował, bo czasem efekty wychodzą fajnie.

Filmy, na które zwróciłem ostatnio uwagę:
    kes
    | 08:12 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj Natknąłem się jakiś tydzień temu na Twoją wycieczkę do Jury - bardzo ciekawa. :) Muszę Cię rozczarować, film nie jest tym razem mój. Zmontował go inny uczestnik wycieczki. Hehe. :) Na Jurę na pewno wrócimy w lato, może jesienią. Do zwiedzenia jest tam sporo.
    zarazek
    | 21:59 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj No to ekipa poszalała! Obejrzałem galerię z sentymentem, bo sam zwiedzałem Jurę w 2013, z tym że w przeciwnym kierunku. :) Naprawdę kawał trasy, jak na styczeń zwłaszcza, że pogoda was nie rozpieszczała (widzę tam deszcz na fotach i sporo błota gdzieniegdzie). Jura zdecydowanie piękniej prezentuje się latem (to wiem) i jesienią (to przypuszczam), trochę jej szkoda na takie buro-mokre klimaty.

P.S. Coraz fajniej wyglądają twoje filmy. Znikają dłużyzny, jest dynamika i różnorodność. Trochę ta muza przygnębiająca, no ale rzecz gustu. Ja bym wolał więcej odgłosów "natury" - deszczu, potoku, rozmów ludzi, cykania bębenka w piaście... ;)