• Tour de Warsaw

Sobota, 18 października 2014 | Komentarze 4

Uczestniczyłem wraz z Grupą Rowerową Turistas w wydarzeniu Tour de Warsaw organizowanym przez Cyklistę w Warszawie. Startowaliśmy na 200km. Zdjęcia z tego wydarzenia można obejrzeć TUTAJ oraz TUTAJ.

Powiedzenie "Żeby jeździć, trzeba jeździć" stało się podczas tego wyścigu nad wyraz aktualne. Tygodniowa przerwa od roweru dała mi w kość. Zmęczyłem się okrutnie.

Kategoria d200-, zŁPa

kes
    | 14:04 niedziela, 19 października 2014 | linkuj A to już zależy jak kto jeździ.
    Ksiegowy
    | 13:31 niedziela, 19 października 2014 | linkuj Ja bym powiedział, że w grupie własnie lepiej.
    kes
    | 13:02 niedziela, 19 października 2014 | linkuj Dzieki. :) W grupie jednak ciężko się robi takie dystanse. Każdy ma swój styl jazdy, swoje racje... ale daliśmy radę. :)
    Ksiegowy
    | 12:25 niedziela, 19 października 2014 | linkuj To pozamiatałeś na koniec sezonu - gratulacje!!! W tym okresie taki dystans to już naprawdę dobra noga!