Info

avatar Witam. Na rowerze jeżdzę od dzieciństwa. Od roku 2004 robiłem po ok. 1000-1500km rocznie. W kwietniu 2012 roku zarejestrowałem się na bikestats.pl, co zmobilizowało mnie jeszcze bardziej do jazdy. Zachęcam do czytania oraz komentowania moich wpisów.
Więcej o mnie.

Informacja o kategoriach

Każdy mój wpis przyporządkowany jest do różnych rodzajów kategorii: dystans (d), województwo (w) (domyślnie mazowieckie), z kim jechałem bądź w jakiej grupie (z). Wyszczególniłem również kilka dodatkowych kategorii tematycznych (t), bądź związanych z danym miastem, miejscem (m).

Rok bieżący


button stats bikestats.pl



Lata poprzednie


button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

Smog w Warszawie


Polecane serwisy


  • DST 94.00 km
  • Czas 04:07
  • VAVG 22.83 km/h
  • Sprzęt Fuji Touring Disc
  • DP - Wyszków

    Sobota, 7 września 2019 | Komentarze 3


    Od rana praca, a po południu wyjazd do Wyszkowa w rodzinne strony. Był czas na kawę.





    Kategoria mWyszków



    Komentarze
    Robson | 17:47 poniedziałek, 9 września 2019 | linkuj Dzięki wielkie za odpowiedź . Rower ma mi głównie służyć jako szosówka - na dzień dobry opony 28 mm założę - z tego co wywnioskowałem to idzie jak rakieta
    skoro chcesz sprzedać szosę . Bardzo podoba mi się w tym rowerze geometria ramy
    i to że ma turystyczne przełożenia i że będzie można urzeźbić praktycznie pod każdą
    górę . Jeszcze raz wielkie dzięki za opinię .
    Czasami tu do Ciebie zaglądam poczytać relacje z wypraw po Europie z ekipą.
    Pozdrawiam serdecznie i wiatru w plecy życzę .
    kes
    | 13:29 poniedziałek, 9 września 2019 | linkuj Sporo pytań, ale postaram się odpowiedzieć. Miałem obawy czy zmiana roweru trekkingowego na gravela wyprawowego będzie dobrym pomysłem, ale po zmianie jestem bardzo zadowolony. W trakcie 15000 km przejechanych km nie było żadnej awarii. Mam natomiast problem z przerzutką przednią - nie chce zrzucać na najmniejszą zębatkę. Nie wiem jeszcze czy problem się powtórzy z nową przerzutką - niebawem wymiana. Raczej jest to przez zimową jazdę - widać ogniska rdzy; smary penetrujące nie dają efektów.

    "Czy da się jechać jak na klasycznej szosie?" - nie wiem co masz na myśli. Są dolne chwyty, można przyjąć pozycję szosową, często z niej korzystam. Waga ok 14kg to nie 8 kilogramowa szosa, więc jest ciężej. Może przekona Cię to, że mam w stajni również typową szosę, którą najpewniej będę sprzedawał. Oba rowery są "podobne", więc bez sensu trzymać dwóch.

    Manetki są klimatyczne i fajnie zmienia się biegi, jeśli jeździsz po asfalcie. Na szutrze jeszcze jeszcze, ale w terenie masakra. Ja jeżdżę głównie po asfalcie. Jeśli kiedyś je pourywam przy upadku, to raczej zainwestuje w klamkomanetki Srama.

    Jeśli miałbym kupować nowy rower to albo ten sam albo Marina. Trek ma też ciekawy model 520. Oczywiście są jeszcze lepsze gravele wyprawowe np. Co-Motion na pasku z przekładnią Pinion, ale to opcja tylko dla bogaczy. Kona też kosztuje majątek. Podsumowując stosunek jakości do ceny Touringa - bez konkurencji.

    Jeśli masz powyżej 180 cm wzrostu pomyśl nad FourCornersem Marina - duża rama fajnie wygląda (polecam zobaczyć u Bushcraftowego).
    Robson | 12:45 poniedziałek, 9 września 2019 | linkuj Pytanie techniczne : Jak sprawuje Ci się ten rower ? Czy wynikły jakieś problemy ?
    Czy coś się już popsuło ? Czy da się na nim jechać jak na klasycznej szosie ? I jeszcze jedno - czy obsługa manetek nie jest uciążliwa ? , czy z perspektywy czasu teraz też kupił byś ten rower ?
    Przymierzam się do zakupu Touringa i szukam jakiejś obiektywnej recenzji.
    Jak byś był tak miły i napisał parę słów .
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!