Z Endomondo na Stravę

Niedziela, 3 maja 2020 | Komentarze 2

W końcu przekonałem się do Stravy i przechodzę na nią całkowicie. Przeniosłem już wszystkie aktywności z 2020 roku.
Od 2012 korzystam z Endomondo, ale ten serwis od kilku miesięcy okresowo nie działa całkiem albo częściowo. Frustracja sięgnęła zenitu, kiedy przez kilka dni z rzędu nie mogłem wrzucić treningu.

Przejście automatyzuje mi dwie czynności:
- łatwe i szybkie eksportowanie treningu z Locusa do Stravy
- automatyczne publikowanie aktywności na bikestats.

Endomondo R.I.P.

Kategoria tOpinieOpisy

kes
| 14:11 niedziela, 3 maja 2020 | linkuj Przykra sprawa z Endo, serwis trzeba odświeżyć, bo niebawem zdechnie; Nie rozumiem fenomenu segmentów. Za to spodobała mi się funkcja Flybys, genialne.
Remoo
| 14:06 niedziela, 3 maja 2020 | linkuj No to witaj w klubie. To co Endo wyczynia ze swoją stroną to jakaś porażka intelektualna. A ostatnie dwa tygodnie to jakieś apogeum. Strava jest spoko. Bezproblemowo można połączyć z różnego rodzaju komputerkami rowerowymi, a do tego umożliwia rywalizację opartą na segmentach. Niestety ta opcja jest płatna, aczkolwiek cena jest do zaakceptowania.