Rowerowe podsumowanie roku 2012

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 | Komentarze 2

To był mój pierwszy "poważny" sezon rowerowy. Wcześniej robiłem maksymalnie 1500km rocznie. W 2012. zrobiłem 6200km. Uważam to za swój mały sukces i dobrą podstawę na przyszły rok, w którym chciałbym zrobić 10000km. Myślę, że z odrobiną szczęścia uda mi się to. :)

W mijającym roku jeździłem dużo po okolicach. Nie byłem na żadnej wycieczce dłuższej niż dzień. W przyszłym roku chciałbym to zmienić. Chcę również więcej używać roweru w dojazdach do pracy. Dotychczas jeździłem tylko z pracy do domu. Jak zrobi się cieplej chciałbym używać roweru w dojazdach w obie strony.

A teraz moje ambitne plany wycieczkowe na przyszły rok. Podzieliłem je na kilka kategorii:
1. Współpraca z portalem Wyszków Moje Miasto. Mam nadzieję, że zaowocuje w ogrom wycieczek po okolicach Wyszkowa, jak również w kilka większych wypraw o których poniżej
2. Kilka 2-3 dniowych wycieczek do sąsiednich województw:
- Brzegiem Bugu do granicy z Białorusią. Dorwałem ostatnio kwartalniki Krainy Bugu. Zainspirowały mnie na tyle, że chciałbym rozganizować taką wycieczkę. Wstępna trasa poniżej.
- Biebrzański Park Narodowy
- Podlasie (okolice Sokółki)
- Podlasie (okolice Czeremchy)
- Poznań
- Ostołęka i okolice
3. Wycieczki tematyczne:
- Historia kolei na Mazowszu
- Historia żydów i cm. żydowskie na Mazowszu
4. Całe mnóstwo wycieczek jednodniowych
5. W planach jest też wyprawa do Niemiec do miasta Worms. Myślę o tej wyprawie już od roku. Zobaczymy czy wypali w tym...

Na koniec podsumowanie roku wg serwisu Polska na Rowery.

Kategoria tOpinieOpisy

kes
| 10:29 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Dzięki. Na pewno odezwę się po nowym roku w sprawie trasy o której wspomniałeś :)
zarazek
| 08:52 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj No to miałeś trochę podobnie jak ja. 2012 - pierwszy poważny sezon, wcześniej nie więcej niż 1700 rocznie... Jeśli chodzi o twoje plany, to pokrywają się z okolicami gdzie i ja najczęściej jeżdżę, więc może się uda w 2013 coś zrobić wspólnie. Trasę Wyszków - Małkinia - Ciechanowiec - Drohiczyn - Mielnik mam już przejechaną, ale lubię tam wracać. :) Jeśli chodzi o Kurpie, to też mam tam parę tematów do przejechania. Mam nadzieję, że nam Hańczy nie skrócą do Białegostoku i tego życzę na 2013! :)