• Cm. Ewangelicki w Michałowie-Grabinie

Wtorek, 23 kwietnia 2013 | Komentarze 3

Po pracy postanowiłem wybrać się na Cmentarz Ewangelicki w Michałowie-Grabinie. Cmentarz wypatrzyłem w zimę. Dziś nadarzyła się okazja, aby go odwiedzić z aparatem.

W drodze na cmentarz taki oto dziwny widok. Nieudane połączenie tradycji i nowoczesności.

W internecie brakuje informacji konkretnie o tym cmentarzu. Ogólne informacje o cmentarzach ewangelickich na Białołęce można przeczytać tutaj.

Na mapach Google znalazłem informację, że na skrzyżowaniu poniżej znajduje się jeszcze inny dawny cm. ewangelicji. Niestety nie znalazłem w tym miejscu żadnych śladów po cmentarzu.

kes
    | 08:43 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za informacje. Na pewno jeszcze zagłębię się w ten temat.
    LeeFuks
    | 21:00 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj w Kampinos, Kazuń i okolica obfitują w cmentarze ewangelickie po osadnikach zwanych Olędrami- jak chcesz poczytć i zobaczyć w jaki są stanie zapraszam na mojego bloga. Nie miałem pojęcia o tym cmentarzu na Białołęce muszę zobaczyć.
    trobal
    | 19:57 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Cześć,
    Opuszczonych cmentarzy ewangelickich jest dużo. Na Lubelszczyźnie i Mazowszu to często dziś kępa drzew wśród pól. Znikają z map. Pozostały na starych WIG-ówkach. Najczęściej pozostało po nich jeszcze mniej niż na zamieszczonych zdjęciach. Widać, że tym cmentarzem ktoś się opiekuje.