• Sprzęt Bez roweru
  • Podsumowanie sezonu rowerowego 2015

Czwartek, 31 grudnia 2015 | Komentarze 3

Mija czwarty sezon mojej intensywnej jazdy rowerem. 2015 rok zakończyłem świetnym wynikiem, przejechałem 14350 km. To aż 50km więcej niż rok temu. Aż dlatego, bo w zeszłym sezonie nie pracowałem i miałem dużo więcej wolnego czasu. W czasie jazdy spędziłem blisko 740 godzin, czyli 31 pełnych dób!

Dzięki dojazdom do pracy przejechałem 5260 km.
    Na kilkudniowych wycieczkach zrobiłem 3470 km.
    Za granicą w trzech krajach (SzwecjaLitwaŁotwa) zrobiłem 1230 km.

Niestety nie udało mi się pobić rekordu życiowego, co chciałbym zrobić w 2016 roku. Chciałbym zrobić sobie kilka ultramaratonów - na pewno moje minimum to 300 km.

Dla ciekawskich załączam szczegółowe statystyki. ;)

Kategoria tOpinieOpisy

kes
    | 19:48 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj W poniedziałki odpoczywałem po weekendzie. :) Kilometrów sporo, ale nadal najważniejsze są odwiedzone miejsca i mam nadzieję, tak pozostanie. Kilka perełek odkryłem w mijającym roku - Głupianka, Kamionka. ;)
    zarazek
    | 17:27 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Wychodzi na to, że w poniedziałki nie chce ci się jeździć. ;)
    LeeFuks
    | 14:28 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Super wynik Krzysiek. Zazdroszczę ci go bardzo. Ale nie samych kilometrów, również masy fajnych pomysłów na ich zdobywanie. Tak trzymaj. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!